Nou curs, cares noves

Comença un nou curs amb novetats a PROGRÉS: a partir d'aquest setembre m'he
incorporat com a regidora en substitució de la Vívian Escoda, després de mesos implicada des
de la rereguarda i participant en el funcionament i els esdeveniments organitzats per PROGRÉS.

Emprenc aquesta nova etapa amb il·lusió i ganes de treballar per al municipi. Fins ara hi he actuat des de l'àmbit associatiu i ara ho faré també des de la vessant política.

Vaig decidir col·laborar activament amb PROGRÉS per a poder desenvolupar projectes interessants per al municipi, sobretot a les àrees de Medi Ambient, Cooperació i Solidaritat, i
Joventut. Arran de la meva participació al projecte d'Educació Ambiental que l'Ajuntament de Santa Coloma de Cervelló va engegar ara fa uns 4 anys a Concepción las Minas, Guatemala, vaig tenir l'oportunitat de posar en pràctica tots els coneixements ambientals adquirits durant els
meus anys de formació a la Universitat i alhora aprendre un munt de coses a nivell professional
i personal. A més vaig conèixer les idees i la forma de treballar de PROGRÉS i vaig sumar-m'hi.

Al tornar de l'estada a Guatemala, ara fa uns 2 anys, no només he anat seguint aquest projecte,
sinó que m'he interessat per altres qüestions que afecten més de prop el municipi com els nous
projectes urbans, el desenvolupament de nous equipaments, aspectes relacionats amb la mobilitat i el transport, actes culturals i festius, etc.

Amb la meva entrada al grup municipal de PROGRÉS, espero poder ser molt útil per al municipi, aportant noves idees i punts de vista.

Jo tinc plena motivació per a treballar en favor del municipi, aprendre molt del funcionament
d'un ens públic i per a intentar acostar la política municipal a la ciutadania, que tinc la impressió que sempre han estat massa allunyades.

0 Comments: